qalbun.........berbolak balik....

qalbun=hati=jiwa&raga=perasaan....mmmmmm...aku sndiri pn xtau mcm mane ngan ati aku ni??penuh teka-teki???memang pelik org ini....diri nya sdirik pn sik kenal...emmm xtau lahhhh...
susahnya nk faham masalah hati & perasaan sndiri,,....masalah sndiri...apatah lagi mok paham masalah org laen...camney mok slesai maslah org laen tok....sik paham kamek....sik tauk la bila ms nyer mok kenal dri sndiri ni????....YA ALLAH..aku ni d alam fantasi @ realiti ni....?????xtau...xatu...xtau...aku xnak jadi org yg emotional...kalau la betul aku ni emitional....mmm..aku sndiri pn compius...aku mok jd seorg yg matang,seorg berfikiran jauh...rasional....tp boleh ker jd???cre aku cakap ni pun dh mcm beremosi dah....dh macm cetek pikiran dahhh....ooooo.TIDAK...memang gila la aku ni....nak wt ape ni???cane nii????xtau????eiiii nk kena da org bg motivasi ker????motivasi pn apa boleh tolong nyer....kejap jer smangat,pastu ilang lah...eiii ni lah diri yg x bersemangat sbenarnya...mals nk beristiqamah...mok mju kan diri sndiri konon....tapi MALAS.....emmmmmmmmmmmm...........berdoa..harap dgn ALLAH...tp hempeh...usaha sehabuk pn sik da....ni lah manusia dr tong smapah mane la....

ingat la oiiiii......inagtlah ALLAH...ALLAH...ALLAH...ALLAH.....ALLAH yg SATU je boleh tolong..."innallaha ma'assabiriiii..."...."ala bizikrillah hi tathma'innul qulub"....."la tahzan innallah ha ma'na"......."iyyakana'buduwaiyyakanastai'iin"...ihdinassirathalmustaqiiim"....."ALLAHUAKBAR"

***Ya Allah, Ya Tuhanku...jauhkan lah aku dr sifat ragu2,dr segala sifat mazmumah...kuatkanlah jiwa raga ku...aku hanya hambamu yg lemah"

No comments:

Post a Comment